HTML

Hegek

2016.08.22. 19:21 botulinotoxin

harman_uton.jpg

Tapodtam ezt

 

Tapodtam ezt a hatalmas gömböt,

lettek hegyek, hegek, folyók és öblök,

de nem leltem meg, hogy miért lélegzek,

nem akartam élni már, hiszen minek.

 

Aztán amikor a virágok már a hátamon nőttek,

kiszipolyoztak, megtapostak egyesek,

mások pedig harsogtak, kurjantottak, hogy nekem annyi,

nekem lőttek, jöttél te, és  arra gondoltam,

hogy most itt az ideje búcsút mondani,

mert ennél kellemesebb már nem fog bekövetkezni,

mehetünk a csillaghidakra bukfencezni.

 

És íme, látlak, beléd látok, hogy engem tapintasz,

simítasz akkor is, ha elvetemültségemben nem hederítek rád,

szorítasz, tartasz, ha az álmokba merülök, kinyaggatsz,

nem hagysz teret a búslakodásnak, mert mások lettünk egymásnak,

és rettegnem kell, hogy meg ne haljak, el ne vesszek innen,

ringhassak tovább, kacaghassak, hogy belém csimpaszkodhassál.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gombasagok.blog.hu/api/trackback/id/tr7111357664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása