HTML

Fliegauf Gergely versei - gombaságok

Friss topikok

Linkblog

El ám!

2016.08.20. 14:28 botulinotoxin

wp_20160815_20_00_19_pro.jpg

Umba umba umbabam

 

Kiürültem, nincs bennem semmi sem, nincsen ami elzöngétlenítené a csengésem.

Az én énekem már azzal a dallal rokon, ami mindenütt hallatja magát.

Az én halálom már nem okozhat akkora változást, hogy nem akarhatnám.

 

Büszke vagyok, könnyeden, lebegve, mégis súlyosan, irdatlan tömeggel elsötétítem a napot,

így éppen én vagyok az, aki a ragyogásra homályt borítok.

 

A homályban ti csak botladoztok, akárhogy tapogatóztok erőtlen karjaitokkal.

Mintha csak bábuk lennétek: ha elestek, zörögtök, koppantok és recsegtek.

Ha én esek el, akkor nem kelek fel, mert a felkelés a nap sajátja.

Tudnotok kell, a napotok engedelmes, és nem bír akarattal.

 

Olyanok akartok lenni, mint a zúduló áradat,

vagy az az egyetlen cseppecske, amelyik egyhelyben marad?

Az áradatban nincs tudat, az áradatban nincs akarat,

és az áradatban kínos várakozás sincs.

Minden, ami tapintható, az áradat-létre törekszik.

 

A tudat éppen annyira adott, hogy fel tudjam fogni az áradatot.

A tudat nyitott, a tudat kivételes, és a tudat véges.

A tudott tudat elenyészik.

 

El ám!

 

Ezért az egyetlen igaz akarás a halálba vezet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gombasagok.blog.hu/api/trackback/id/tr4310596360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása