HTML

Virágaink

2016.08.20. 16:21 botulinotoxin

kompozicio18.jpg

Virágaink kelyhében

 

Ahol én járok, az a múlt.

Ahol az én szekerem gurul, az a bejáratott út.

Ahol én szökdécselek, az a titokzatos és varázslatos út.

Én azt hiszem, hogy jártam már ott, de úgy tudom, hogy rá sem tettem a lábam.

 

Ez bizonyítja, hogy a tudás véges és felülmúlható.

A tudással szerzett ismeret megvakult, többet ér a sejtés.

Serényebb, szerényebb.

 

Igen,jártam ott, a múltbéli úton, még annak előtte,

hogy megszülettem volna.

Más kornak kölykeként lopakodtam arra.

Máshogy öltözködtek az emberek.

Más szavakat használtunk.

De ugyanúgy lépkedtünk, ugyanúgy daloltunk, és ugyanúgy sóhajtoztunk.

Harangokkal a kezünkben, játszva bukfenceztünk, és nótáztunk.

 

Ott voltam a múltban, és az derengett nekem, hogy még nem születtem meg.

Valami emlékeztetett erre a tényre, de csak emlékeztetett,

ugyanis sokkal biztosabb voltam ennél abban, hogy a bejáratott úton járok.

 

Ugyanakkor elkápráztatott, hogy az út titokzatos és varázslatos is egyben.

Halkan hullámzó út, és súlytananul simogató út.

 

Ó, az út egy patakparton vitt engem,

a tavaszillatú napsütésben, amikor kibújik az,

ami korábban lelohadva pusztult.

 

És hallottam, ahogy mondják: „Íme, itt vagyunk!

Itt lapulunk a pitypangokban és az aranyesőkben.

Hintázunk a bodzában, az akácban és az orgonában.”

 

„Virágaink kelyhében ott honol  a gyermekkor,

de együtt lakik a forrongással és a bölcsességgel;

mindegy, hogy melyik nedűt iszod.

 

A nedű ragyog, és hozzád szól.”

Ragyogott az a nedű, ahogy hozzám szólt,

és én lefordítottam nektek azt, amit mondott.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gombasagok.blog.hu/api/trackback/id/tr5510622410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása