HTML

A szarka

2016.08.20. 16:23 botulinotoxin

kompozicio15.jpg

A szarka tanítása

 

Ezt láttam ezen a világon,

és amiért ezt láttam ezen a világon, azért vagyok én én,

és amiért én én vagyok, az a legnagyobb harc.

 

Amikor azt hiszed, hogy jössz vissza a harcból,

valójában akkor indulsz a legnagyobb harcba.

 

Ezt láttam ezen a világon,

és amit láttam, továbbadom,

hogy vígan élhessetek.

 

A szakra színe, mint a hóé,

de nem egészen az éppen lehullott hó ez,

hanem a szépen letaposott hó, ami már majdnem jeges,

de még mindig puha.

 

A szarka színe, mint a széné,

és éppen olyan szén ez, amivel tüzelnek,

mintha összetört szén lenne, aminek a szélén,

ősi barázdák vonulnak, amelyek lenyomatai az ódon lénynek,

ami korszakokkal az élete vége után elszenesedett,

és mindezen a szívárvány színei is látszanak,

és visszatükröződik az algaaljú tavacska derengése,

és a csillagfényes égbolt dermesztő mélysége.

 

Ó, és ez csak a szarka színe,

és én ezt láttam, hirtelen megértettem a szarkát.

Olyan csoda ő, hogy menten én is szarkává akarok válni, de nem lehet,

és ezért meghajlok előtte, és megköszönöm a tanítását.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gombasagok.blog.hu/api/trackback/id/tr3610628248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása